De top in de shop, duizenden in huis! Bel 0187 745 042 en vraag naar ons volledige assortiment


Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe gaat online bestellen in de jouwhygiene.nl webshop?
Alle artikelen staan op de hoofdpagina. U kunt bij verschillende artikelen een keuze maken uit de kleur, maat of soort door op het artikel te klikken.

Iets moois aanschaffen in de webshop gaat veilig en zeer eenvoudig in een paar stappen: U kunt een artikel in uw winkelwagen plaatsen door bij het gewenste artikel op de knop "bestellen" te klikken. In uw winkelwagen kunt u de aantallen aanpassen. Uiteraard kunt u verder gaan met winkelen als u meerdere artikelen wilt bestellen om daarna naar uw winkelwagen te gaan.

Bestellen: Vanuit uw winkelwagen klikt u op "Ga naar afrekenen".

  1. Factuur en afleveradres. Vul uw persoonlijke gegevens in.
  2. Aflever en betaalmethode plus verzendgegevens.
  3. Controleer uw bestelling en klik vervolgens op "ga naar afrekenen" om verder te gaan.

Uw bestelling kan via iDeal of op factuur (binnen 14 dagen te betalen) afgerekend worden.

Afrekenen: Als u de betaling heeft afgerond zal uw bestelling verwerkt worden. Na controle van uw bedrijfsgegevens wordt uw bestelling verzonden.

Jouwhygiene.nl berekent nooit bezorgkosten. Het bestelbedrag is exclusief BTW.

Levering

Uw bestelling wordt binnen 48uur (uitgezonderd het weekend en feestdagen) geleverd op het door uw doorgegeven adres. Dit zal gebeuren door een van onze twee wagens of door onze betrouwbare externe vervoerder.

Alle orders worden dagelijks tussen 08:00 uur en 16:00 uur, van maandag tot en met vrijdag, door ons verwerkt. Een vereiste is wel dat u uw order voor 16:00 uur hebt geplaatst om de order binnen 48uur te bezorgen. Daarbij geldt dat uw betaling voldaan moet zijn en de controle van uw bedrijfsgegevens geen problemen heeft opgeleverd.

Ruilen en retourneren

Als u niet tevreden bent met uw bestelde artikelen dan kunt u het artikel binnen 8 dagen retourneren of omruilen. Indien de artikelen onbeschadigd worden ontvangen zullen wij de materiaalwaarde terugstorten of een ander artikel u toesturen.

Retour sturen
Indien u uw zending niet retour wilt brengen in onze vestiging in Middelharnis, dient u binnen 8 dagen na ontvangst telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer: 0187 745042 op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Bij het retour nemen van een bestelling zijn de verzendkosten die betaald zijn, gelijk aan de kosten voor retourzending. U ontvangt daarom het aankoopbedrag van uw bestelling terug, exclusief de verzendkosten.

Indien geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, dan zullen we deze uiteraard kosteloos retour halen of kosteloos omruilen. Mocht u onverhoopt vragen of opmerkingen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Op geleverde artikelen gelden onze Algemene voorwaarden.

Mijn product staat er niet tussen

In onze webshop staat slechts een selectie van ons totale pakket. Staat uw artikel of merk er niet tussen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen of om een afbeelding te sturen van het artikel. De kans is namelijk heel groot dat wij uw merk of artikel gewoon hebben, maar dat het niet in onze webshop staat.

Vragen, suggesties en klachten

U kunt telefonisch op 0187 745042 op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur ons bellen of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord en zullen binnen 12 uur reageren!